Stage - Reisverslag uit Balloo, Nederland van Lois Slotboom - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Balloo, Nederland van Lois Slotboom - WaarBenJij.nu

Stage

Blijf op de hoogte en volg Lois

09 Maart 2015 | Nederland, Balloo

Dag dienst 07:15 – 15:45. Ik kwam op stage en toen hebben we de rapportages gelezen. 1 mevrouw had haar been gezwachteld en dat deed haar heel veel zeer. Dat had mevrouw S. aangeven maar, niemand deed er wat mee. Mijn stage begeleidster en ik haalde toen het verband eraf en het bleek dat die veel te strak had gezeten. Haar been was vuurrood en er zaten zwarte stipjes op de bovenkant van haar enkel. Vervolgens hadden we haar en nog een mevrouw gewassen. Ondertussen heb ik ook nog 4 ontbijtjes gemaakt. Tegen half 11 zijn we met zijn allen naar beneden gegaan. We hadden toen met de bewoners bingo gespeeld. Als laatst hadden we met iedereen een valentijnsbrunch gehad. Het was een 3 gangen diner. Soep, broodjes, pannenkoekjes, drumsticks. Het was heel erg lekker. Vervolgens heb ik nog de bewoners naar boven geholpen en als laatst heb ik de vaatwasser gedaan en met een bewoner gepraat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Balloo

Mijn eerste stage

Stage in de zorg
Eerste jaars
Drenthe college
Assen

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Dilemma

10 Maart 2015

trots

09 Maart 2015

Stage
Lois

Hoi, ik ben Lois en ik loop stage in een verpleeghuis. Ik zit op het Drenthe college in Assen en dit is mijn aller eerste stage in de zorg.

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 1232

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 03 Juli 2015

Mijn eerste stage

Landen bezocht: