Stage - Reisverslag uit Balloo, Nederland van Lois Slotboom - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Balloo, Nederland van Lois Slotboom - WaarBenJij.nu

Stage

Blijf op de hoogte en volg Lois

09 Maart 2015 | Nederland, Balloo

Dag dienst 07:15 – 15:45. Ik kwam op stage en toen hebben we de rapportages gelezen. 1 mevrouw had haar been gezwachteld en dat deed haar heel veel zeer. Dat had mevrouw S. aangeven maar, niemand deed er wat mee. Mijn stage begeleidster en ik haalde toen het verband eraf en het bleek dat die veel te strak had gezeten. Haar been was vuurrood en er zaten zwarte stipjes op de bovenkant van haar enkel. Vervolgens hadden we haar en nog een mevrouw gewassen. Ondertussen heb ik ook nog 4 ontbijtjes gemaakt. Tegen half 11 zijn we met zijn allen naar beneden gegaan. We hadden toen met de bewoners bingo gespeeld. Als laatst hadden we met iedereen een valentijnsbrunch gehad. Het was een 3 gangen diner. Soep, broodjes, pannenkoekjes, drumsticks. Het was heel erg lekker. Vervolgens heb ik nog de bewoners naar boven geholpen en als laatst heb ik de vaatwasser gedaan en met een bewoner gepraat.