trots - Reisverslag uit Balloo, Nederland van Lois Slotboom - WaarBenJij.nu trots - Reisverslag uit Balloo, Nederland van Lois Slotboom - WaarBenJij.nu

trots

Blijf op de hoogte en volg Lois

10 Maart 2015 | Nederland, Balloo

Ik ben heel trots op mij zelf dat ik mijn diploma kader heb behaald. Ik was heel erg blij en opgelucht. Ik gilde en sprong in de lucht.

Feedback :

Ik vind dat je alle stappen goed bij langs bent gegaan.
Ik vind dat je een leuk onderwerp hebt gekozen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Balloo

Mijn eerste stage

Stage in de zorg
Eerste jaars
Drenthe college
Assen

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Dilemma

10 Maart 2015

trots

09 Maart 2015

Stage
Lois

Hoi, ik ben Lois en ik loop stage in een verpleeghuis. Ik zit op het Drenthe college in Assen en dit is mijn aller eerste stage in de zorg.

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 1171

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 03 Juli 2015

Mijn eerste stage

Landen bezocht: